Counter-strike

Toto je záhlaví Vašich stránek. Text můžete změnit v administraci v 'Nastavení stránek'.

Xbox360

Xbox Live Vision recenze

XBOX LIVE VISION KAMERA

Xbox360 číslo 4 už dorazil ke mně domů a ku podivu funguje, ale krabici od něj jsem zatím nechal na chodbě, nechce se mi pořád běhat na půdu. Když už jsem si pro něj byl, neušla mému pohledu kamerka, tak mi ji náš kamarád Márty7 přibalil a já vám ji trošku přiblížím.
Kamerka není žádný obr je zhruba 7 cm vysoká, celá je v barvě X360 a pokud je aktivní svítí kolem objektivu zelené kolečko. I když kamerka má svoji váhu, stejně pokud ji budete chtít umístit třeba na lcd telku, aby na ni dětičky nedosáhli, musíte si pomoci,¨například oboustrannou lepící páskou, jinak vám ji váha kabelu pošle k zemi. Celé připojení spočívá jen v zastrčení do USB zásuvky ať už v zadní části třistašedesátky nebo v přední. Pomalinku už mi připadá, že 3 zásuvky na 360 je málo, mám je plné(vision, volant, nabíječka).

Hned po připojení se kamerka aktivuje a funguje bez jakéhokoliv nastavení a na pozadí uvidíte sebe, popřípadě tchýni, záleží na co ji nasměrujete, zkráceně obraz černobílí průhledný obraz pod vodní hladinou, která se rozvlní v místě pohybu. Ale pokud si s ní chcete pohrát, máte možnost v nastavení a to buď v dashboardu nebo v průběhu videohovoru. Nečekejte žádné nastavování na 2 hodiny, jsou tam jen tři lišty, ve kterých gamepadem listujte. Každá z nich má 3 možnosti. Celkem se dá říct, že se dá kamerka přizpůsobit světelným požadavkům. Pokud se vám zdá obraz rozostřený, můžete ho doostřit pomocí vnějšího prstence na objektivu ručně. Co se týče automatického zaostřování funguje spolehlivě a i při pohybu kamerou, když jsem ukazoval během hovoru obývák a vybavení nedostavilo se rozostření u různě vzdálených objektů. Škoda jen, že kamerka není bezdrátová kabel je omezující.
Tak teď se malinko podíváme na obrázek, což je hlavní funkce tohoto vynálezu zkázy, protože od teď , aby jste se před sednutím k mašince učesali, někteří i namalovali a snažili se dělat, že vlastně těch 10 Plzní s váma nic nedělá. A bude to nutné, protože obrázek z kamerky je krásně ostrý i při nižším osvětlení a v pohybu. Samozřejmě, že na přímý přenos v boxu to není, protože bleskurychlé údery rukou budou rozmazané, ale při běžném pohybu či hovoru i s pohupováním v křesílku je kamerka výborná. A její parametry co se týče rozlišení a počtu snímků (VGA 640H x 480V,30s/sec) jsou dodržené. Kamerka nám nabízí možnost ještě pořídit fotografii v rozlišení 1,3mega-pixel, upravit jí v X360 a poslat ji kamarádovi buď s textem nebo hlasovou zprávou. Její úprava spočívá ve změně obrazu, kde je na výběr zhruba z 20 přednastavení od barvy, přes černobílý, zrcadlový až po kresbu.

Tak a jdeme na hovor. Já jsem kamerku nechal připojeno nastálo, takže po zapnutí X360 se ihned aktivuje a pokud spustíte hru, která ji nepodporuje, sama se deaktivuje. Najedetete zmáčknutím koule (pro Péťu té zelené) na videohovor a vyberete z přátel,který unese pohled na vás a pošlete pozvánku do videohovoru. Přičemž máte na obrazovce 2 menší. V jedné uvidíte váš obraz a v druhé kamarádův, pokud ji kamarád nevlastní budete koukat jen na obraz vysílaný od vás. V průběhu hovoru máte možnost i digitálního zoomu pro přiblížení nějaké zvláště hezké partie či zákoutí v místnosti pomocí pohybu výřezu po obrazovce. Kamerka podporuje vysílání vibrací na gamepad vašeho přítele na videotelefonu, ale zatím jsem ještě nezjistil zákonitosti. Doplním nebo někdo z vás mě určitě zasvětí.
V balení naleznete náhradní headset (možná se ti bude DJvestige hodit), kódy na měsíční live a na stažení arkády Totemball, kterou jsem včera vyzkoušel. Základem je určovat pohyb koule pomocí rukou překonávání překážek a sbíhání odměn.. Je to jako ovládání tanku. Na obrazovce jsou 2 lišty, v kterých jsou trámky na vodopádech, za nimi v pozadí jsou vaše ruce z kamerky. Pohybem dolů a nahoru rukou jim udělujete kam se mají pohnout, na štěstí stačí pouze hýbat zápěstími a nemusíte před televizí mávat ploutvemi jako v cvičte v rytme. Takže jak na to? Pokud necháte trámky uprostřed koule stojí, pohybem nahoru koule zrychluje vpřed a dolů vzad. Pokud dáte jeden nahoru a jeden dolů provedete rychlejší otáčení. Měl jsem po chvilce v tom takovej guláš, že jsem nebyl schopnej ani provést jízdu vpřed. Ale to je mozkem, ne špatným vládáním. Doporučuji vyzkoušet, třeba v partě po pár sklenkách.
Tak to je v krátkosti vše k tomuto příslušenství, které mně osobně kvalitou obrazu příjemně překvapilo v porovnání s videohovorama vřes PC kamerky, i když ty novější typy určitě budou mít podobné specifikace.

PS: Kamerka funguje i s PC pokud vlastníte servis pack 2.